Să vă fie ruşine !

… tuturor celor care nu aţi participat ca EL, la Manifestările dedicate Zilei Internaţionale a Vârstei a Treia:
hmm

3 Responses to “Să vă fie ruşine !”

  1. Bibliotecaru Says:

    Înţeleg că eşti un fan Traian Băsescu? Foarte bine, este un lucru lăudabil. Nu e bine totuşi ca patima să-ţi răstoarne sistemul de valori. Oricât de bun ar fi Traian Băsescu ca om, nu este totuşi un Mesia al creştinilor. Poate că nu ar trebui să-l ataşezi Divinităţii punând “El”, cu majusculă. Şi eu cred că “este timpul ca românii să nu mai fie despărţiţi de garduri” este o frază istorică, chiar dacă nu cred în “izbăvirea” pe care ar aduce-o Preşedintele Băsescu. Până acum nu a fost nimeni de acord cu mine. Se pare deci că nu va rămâne în istorie.

  2. inromania Says:

    Am fost sarcastic. Nu sunt fanul nimănui. Eu doar aşteptam „raportul”.

  3. Elena Says:

    Ai fost total:)) am ras si “mi-a fost rusine”:)) In alta ordine, o imagine buna de atasat la acest blog, pe care am facut-o pe langa Slobozia. Tipul cu “remorca” respectiva m-a depasit intr-o curba, si totul e ca “inromania”! Omu’ era atat de grabit sa nu i se usuce gogosarii…
    http://quick.holdthatpic.com/138436

Leave a Reply

