Dacă vrei să fii liber

… ai să mori de foame !

Azi a fost prima mea tentativă de interviu pentru un job. Failed, deocamdată.

Ca proaspăt absolvent e greu, ca absolvent de filosofie e aproape imposibil.
M-am „umilit” aşteptând peste 4 ore în picioare şi în timpul acesta am văzut ipocrizie şi trufie, glume proaste şi vulgaritate plimbându-se prin faţa mea, în aşa zisul birou al secretarei, cât n-am văzut tot anul. Pun pariu că puteam efectua job-ul a peste 90% din cei 40-50 de oameni din „instituţia” în care am aşteptat care s-au perindat prin faţa ochilor mei.

Dar asta e … dacă n-ai pile. Mai bine ascultam un sfat şi investeam şi eu în 3 luni de sală şi tras de „fiare” şi măcar acum mă umileam pe bani ca salahor, muncitor necalificat sau cine ştie, curvă masculină.

Leave a Reply

