Dacă te naşti în România ep. 1

Am să încep azi pe-nserate un mic serial influenţat de o frustrare a mea, şi anume faptul numit de Cioran, citând aproximativ din memorie, destinul celui care se naşte într-o cultură minoră … şi într-o ţară minoră aş adăuga în acest caz.

Tautologia:
Dacă te naşti în România, ai 99% şanse să mori aici în sărăcie. Cum ?!

Toţi care prezintă oameni de succes, poveşti de succes, români fericiţi,
care au reuşit la început îmi stârnesc curiozitatea, poate uşor respect şi admiraţie.
După 5 minute redevin lucid şi îmi aduc aminte că pentru fiecare
poveste de succes sunt alţi 99 de amărâţi care suferă , care n-au avut pur
şi simplu acelaşi noroc. Ba în România raportul creşte, fiind cam 1 la 1000.

Doar 18.000 de romani castiga 2.000 de euro pe luna.
Cam 200.000 o duc bine si cam 2 milioane nu ar trebui să se plângă conform declaraţiilor de venit.

Deci oricum am da-o, fie 1 din 1000 o duce excelent, fie 1 din 100 o duce foarte bine, fie 1 din 10 o duce bine, în orice caz majoritatea e săracă.

Ce-am văzut azi şi m-a făcut să scriu asta:
– o fetişoară drăguţă croitorează într-un sweat-shop, o alta într-un magazin de
vânzări pantofi de calitate îndoielnică, o alta înpărţind flyere (asta pentru că sunt în
căutare😛 )
– cerşetori non-ţigani vreo 5-6
– un autobuz întreg, 45-50 de persoane sărace şi triste
– un Q7 şi un tanc de maşină americană, Chrysler cred

Ce mă deranjează e că mulţi din ăştia 99 din 100 nici nu realizează că sunt nişte amărâţi, îşi
iau nişte ţoale pe ei, un celular şa care nu pot plăti factura etc şi se dau fuduli.
Ca purtaţi bascheţi sau tocuri, tot veţi coborî din blocuri ! (Quote: Paraziţii)

Later Edit: Sunt şi destui modeşti şi respectabili totuşi.

Leave a Reply

